AYTEMUR, B., & GÜLTEKİN, E., (2020). Ernesto Köhler Op.33 Vol. I 1 Numaralı Flüt Etüdünün Analizi. ANADOLU 5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (pp.138-155). Diyarbakır, Turkey
AYTEMUR, B., & SİPAHİ, S., (2021). Müzik Öğretmenlerinin Özel Eğitim Kavramına ve Özel Gereksinimli Çocuklara İlişkin Metaforik Algıları. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES, vol.16, no.4, 2093-2110.
CANBAY, A., & BAŞPINAR, S., (2021). Müzik Sanatında Dijital Dönüşüm. Dijital Dönüşüm Sürecinde Müzik (pp.8-24), Ankara: Nobel Yayınevi.
DEMİR, F., & SÖNMEZÖZ, F., (2022). Müzik öğretmeni yetiştirme çerçevesinde piyano öğretim elemanları ve müzik öğretmeni adaylarının carl czerny piyano etütleri hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi. MÜZIK SANATI VE EĞITIMINDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR IV (pp.43-67), Konya: Eğitim Yayınevi.
AYTEMUR, B., & SİPAHİ, S., (2022). Müzik öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının müzik yeteneği olan özel gereksinimli çocuklara ilişkin algıları. Journal of Social and Humanities Sciences Research, vol.9, no.79, 49-59.
AYTEMUR, B., & SİPAHİ, S., (2022). Determination of perceptions of music teachers and candidates about children with special needs using instrument metaphors. International Journal of Education Technology and Scientific Researches, vol.7, no.17, 66-95.
AYTEMUR, B., & GÜLTEKİN, E., (2022). Flüt öğrencilerinin müziksel yorumlama sürecine metaforlar yoluyla yaratıcı katılımları. IDIL SANAT VE DIL DERGISI, vol.11, no.93, 721-744.
AYTEMUR, B., & ALTINOK, B., (2022). Evaluation Of Educational Beliefs of Music Teacher Candidates According to Different Variables on The Basis of Educational Philosophy. JOURNAL FOR EDUCATORS TEACHERS AND TRAINERS, vol.13, no.2, 24-35.
GÜLTEKİN, E., & AYTEMUR, B., (2022). Flüt eğitiminde temel davranışların kazandırılmasına yönelik flüt öğretmenlerinin analojik yaklaşımları. X. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ (pp.66-86). Muğla, Turkey
SÖNMEZÖZ, F., & BAŞARIR, S. N., (2022). Müzik öğretmenliği lisans programı piyano ders içeriklerinin öğretim elemanlarının görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi. Güzel Sanatlar Alanında Uluslararası Araştırmalar III (pp.115-145), Konya: Eğitim Yayınevi.
SÖNMEZÖZ, F., BEKTAŞ, T., & ŞENŞATIR, S., (2022). Müzik öğretmenliği 2018 lisans programı çerçevesinde bireysel çalgı eğitimi viyola ders içeriklerine göre Robert Schumann’ın “OP.113 Marchenbilder” Viyola Sonatının birinci bölümünün teknik analizi. Güzel Sanatlar Alanında Uluslararası Araştırmalar III (pp.99-114), Konya: Eğitim Yayınevi.
ALTINOK ARICAN, B., & ÖZ, B., (2023). Müzik derslerini yürüten farklı branşlardaki öğretmen adaylarının “öğretmen” kavramına ilişkin bakış açıları. 10. EGE INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (pp.77-90). İzmir, Turkey
ALTINOK ARICAN, B., & ÖZ, B., (2023). Müzik derslerini yürüten farklı branşlardaki öğretmen adaylarının eğitim inançlarının çeşitli değişkenler çerçevesinde karşılaştırılması. 10. EGE INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (pp.91-104). İzmir, Turkey
BARAN, M., & ÖZ, B., (2023). Keman eğitimi alan bireylerin kemanda yay çekmeye ilişkin yaklaşımları. 10. AKDENIZ INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (pp.1034-1044). Girne, Cyprus (KKTC)ÖZ, B., GÜLTEKİN, E., &
ÇÖLLÜ SAMIKIRAN, M., (2023). Flüt çalan bireylerin diyafram nefesi üzerine yaklaşımları. 9. ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ (pp.2970-2984). Ankara, Turkey
ÖZTÜRK, D. S., & SÖNMEZÖZ, F., (2023). Güzel sanatlar liseleri müzik bölümü piyano derslerinde Beyer op.101 metodunun kullanımına ilişkin değerlendirme. Güzel Sanatlar Alanında Uluslararası Araştırmalar VI (pp.129-164), Konya: EĞİTİM YAYINEVİ.
SAYLAM KIRCIOĞLU, Ç., & ÖZ, B., (2023). Hayat boyu öğrenme genel müdürlüğü müzik ve gösteri sanatları alanında yer alan batı müziği çalgı eğitimi kurs programlarının incelenmesi. 9. ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ (pp.2945-2969). Ankara, Turkey
KESKE, M., KÜÇÜKÖNCÜ, H. Y., & ÖZ, B., (2023). Müzik öğretmenlerinin müziksel kimlik kavramına yönelik görüşleri. 2. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS (pp.1345-1356). Ankara, Turkey
KESKE, M., KÜÇÜKÖNCÜ, H. Y., & ÖZ, B., (2023). Müziksel kimliğin oluşumu ve gelişimi üzerine müzik öğretmenlerinin görüşleri. 2. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS (pp.1357-1371). Ankara, Turkey
IRMAK, A. N., & SÖNMEZÖZ, F., (2023). Türkiye'de Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Piyano Eserlerinde Caz Müziği Eğitiminin Kullanılabilirliği. Munzur 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (pp.419-428). Tunceli, Turkey
IRMAK, A. N., & SÖNMEZÖZ, F., (2023). Türkiye'de Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Piyano Eserlerinde Caz Müziği Eğitiminin Kullanılabilirliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Munzur 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (pp.405-418). Tunceli, Turkey
ÖCAL, F., & ÖZ, B., (2023). Okul öncesi dönemde onlıne orff-schulwerk yaklaşımı uygulamaları üzerine eğitmen görüşleri, 11. ÇUKUROVA Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (pp.528-552). Adana, Turkey
SİPAHİ, S., & AYTEMUR, B., (2023). Otizm spektrum bozukluğu olan müzik öğrencilerinin müzik eğitimi süreci ile ilgili aile görüşleri. 8. EGE INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (pp.764-778). İzmir, Turkey
SİPAHİ, S., & ÖZ, B., (2023). Otizm spektrum bozukluğu olan öğrencilerin müzik eğitimi ve eğitim kurumlarıyla ilgili aile deneyimleri. Müzık sanatı ve eğıtımınde çağdaş yaklaşımlar VI (pp.89-102), Konya: Eğitim Yayınevi.
BAŞARIR, S. N., & SÖNMEZÖZ, F., (2024). Müzik öğretmeni adaylarının lisans piyano eğitimine ilişkin beklenti durumlarının cinsiyet ve mezun olunan lise türü açısından incelenmesi. AFRICA 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN SCIENCE (pp.1-10). Cairo, Egypt
BAŞARIR, S. N., & SÖNMEZÖZ, F., (2024). Müzik öğretmeni adaylarının lisans piyano eğitimine ilişkin beklenti durumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. AFRICA 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN SCIENCE (pp.1-10). Cairo, Egypt
BEK, G., & ÖZ, B., (2024). Analyzing an amateur polyphonic choir from the perspective of choristers “Troy Chamber Choir” . EU 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES (pp.121-135). ROMA, Italy
ÇIRACIOĞLU, E., & ÖZ, B., (2024). Müzik eğitiminde doğaçlama: öğrenci ve öğretim elemanlarının yaklaşımları. SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (pp.768-782). Konya, Turkey
DEMİROĞLU, T., & ÖZ, B., (2024). Türkiye’de viyolonsel eğitiminde J.J.F. Dotzauer exercises for violoncello book I kitabının viyolonsel eğitimindeki pedagojik rolü ve etkileri. MÜZIK SANATI VE EĞITIMINDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR VII (pp.79-96), İstanbul: Eğitim Yayınevi.
KIRAN E. D. & B. ÖZ, (2024). "A metaphor study on the perceptıon of opera ın Turkey," EU 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, vol.1, ROMA, Italy, pp.107-120.
GÜLTEKİN, E., & ÖZ, B., (2024). Mesleki flüt eğitiminde öğrenci perspektifinden analojik yönergeler. MÜZIK SANATI VE EĞITIMINDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR VIII (pp.105-136), İstanbul: Eğitim Yayınevi.
ÖZ, B., & MUTLU, A., (2024). Müzik öğretmenliği lisans programlarında popüler müzik eğitiminin yeri: öğrenci görüşleri ve öneriler. SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (pp.783-795). Konya, Turkey
ÖZDURAN, İ. A., & ÖZ, B., (2024). Koristlerin koro şefi algısı ve yaklaşımları. ICSHRS Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi, Bosnia And Herzegovina
ÖZTÜRK IŞIK, A., & ÖZ, B., (2024). Concretızıng musıcal concepts for students wıth vısual ımpaırments: a proposal on the musıcogram technıque. VI. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS (pp.472-481). ROMA, Italy
ŞENŞATIR, S., & ÖZ, B., (2024). Müziğin Değerler Eğitimi İçin Eğitici Gücü. VI. Uluslararası Akdeniz Bilimsel Araştırmalar Kongresi (pp.791-797). ROMA, Italy
ÜNAY, Ü., & ÖZ, B., (2024). Çok sesli koro şeflerinin çalışmalarında algısal öğretim stratejilerini kullanma durumları. ICSHRS 7th International Conference On Humanities and Social Sciences, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina